Sunday, May 1, 2011

#2

............smlm dok belek2 KARISMA, bru trgerak cm nk support pe yg di luah kn oleh saudara Xul Metal Srorm.... sal BLACK METAL DALAM DRAMA MELAYU...dari dulu lg nk ckp pasal bnda nie...tp xtau la kn nk luah kat ne...aku mmg skong gle pe brader Xul 2 tlis...aku rase pembikin2 filem nie xprnh nk kaji... Bro, kalau lu nk tau mcm mane scene Black Metal yg lu kutuk n hina 2, lu try datang gigs dorang... ini tak, main judge dorang 2 teruk... lu buat cerita brdasarkan Black Metal luar ngara mmg la...pastu ambil pelakun2 melatu konon Black Metal kt Malaysia ni teruk... kira sama la mcm fitnah... dah 2 lu ingat cerita pasal mamat2 kereta, motor, ahli2 koperat 2 bagus la???lebih kurang je n aku rasa lagi teruk..... cerita2 pasal keburukan depan mata korang je yg korang bangkitkan...kenapa cerita2 pasal black metal nie teruk je??? sebab minded!!!!!!!! aku bukan nk buat analisis sndri la tapi aku rase kes2 lumba haram ni pon ada kaitan dengan filem2 cntohnye Re###t, K.# Dr##t... mane ada dorang lumba halal n cerita2 nie ada ikutan so tak mustahil penonton2 nie akan buat mcm ape yg dorang tengok... kenapa Black Metal nie disalah anggap n dipandang serong??? sebab nama 'Black Metal" tu??? come on la....pasal cerita MAUT pon xlogik..... ada ke hari raya mamat 2 dgr lagu mcm 2??? bg tau aku, sape yg tak suka hari raya???aku pernah nmpk budak2 Black Metal nie lalu tnduk depan org2 tua... Bro, fsyen tetap fesyen..... lu boleh jamin orang nmpk alim 2 masuk syurga??? diorang nie just pakai mcm tu time hang out dgn kawan2 je... ada ke lu tengok budak balik kampung time raya pakai mcm tu????tegok cerita2 or filem2 lain, yg pmpn kuar pakai baju mcm perca kain 2 xpe??? asal ttup kemaluan je....PHHUUIIII!!!!!!!!!!! ckp negara Islam... wa bukan nk pertikaikn kerja org2 agama tp pembikin2 filem nie kne tau, kita duduk dalam negara islam, so buat la cerita2 yg tak membawa ramai lagi orang2 KITA sesat...
feeling good or getting worst? yeah

No comments: