Monday, February 13, 2012

dunia berubah

assalamualaikum...aku rasa skg ni da lain macam je...terasa tol ketuaan aku ni...hahahah.. Alhamdullillah, semua kembali baik..lebih tenang...now banyak da berubah...rambut dah pendek... ha...now baru aku tukar phone baru...baru ada rasa nak guna phone canggih...orang cakap anti teknologi...hahahah...now dah guna samsung galaxy ace white colour...ok gak la...boleh melancarkan kerja2 aku lepas ni...kan...

sekarang pulak fokus on my life...kembali aktif jamm...hahahah...even membe da nak kawin, tp katanya, on je...so, aku pon rasa happy...hope benda ni tak jadi haram...n ingin memiliki sebuah benda yang sexy...
sumpah sexy kan?hahahah...kremer flying V..now hubungan makin cun..hahah...ok stop, mata da mengantuk...
let's heavy metal...!!!!!!!
assalamualaikum

feeling good or getting worst? yeah

No comments: