Tuesday, December 13, 2011

 assalamualaikum w.b.t..lama tol xmenaip ni..now kan dah ada twitter..hahaha...tweet je..assignment bersusun..beratur mcm nak naik LRT kat masjid jamek.. pergh!!..tp hari tu sempat la aku jengjalan ngn ahem2 aku cm kt pic atas ni.. wah!!..nk jgk kn..ea la..sorang kat k.l skng ni sorang kat sabah..so ambil la peluang jengjalan..date?nyampah aku guna word tu..skg ni pon dia da balik sabah..still x puas hati..awal sgt balik..semoga berhati2 di sana..jaga diri..gembira selalu..k dayanQ..miss u..cheers..

pic kat atas ni la yang memeningkan kepala n da selamat di persembahkan kat depan lect. aku.. yg ada skg nie still byk nak mampoih.. assignment sal branding n window display.. mati la weyh..unk drawing assignment pon berlambak jgk..so..nnti la aku sambung menaip ni.."they"gonna kill me..k assalamualaikum
feeling good or getting worst? yeah

No comments: